حرف یار

اخبار شهرستان شهریار، مهدویت، شهدا، آموزشی، فراماسونری، طب سنتی و اسلامی، در مکتب ائمه و بزرگان

حرف یار

اخبار شهرستان شهریار، مهدویت، شهدا، آموزشی، فراماسونری، طب سنتی و اسلامی، در مکتب ائمه و بزرگان

۴۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

رهبر معظم انقلاب درگذشت شاعر بزرگ خراسان را تسلیت گفتند

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در پیامی درگذشت آقای محمد قهرمان شاعر بزرگ خراسان و از چهره‌های ماندگار و برجسته‌ شعر و ادب فارسی را تسلیت گفتند.

 

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام معظم‌له به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با دریغ و افسوس، خبر درگذشت شاعر بزرگ خراسان آقای محمّد قهرمان را دریافت کردم. خاموش شدن این چشمه‌ فیاض شعر فاخر و غزل پرنکته و آراسته، هر آشنای شعر و ادب معاصر را دچار تأسف و اندوه می‌سازد و آشنایان شعر ممتاز او و خود آن شخصیت متین و با وفا و آن ذهن مواج و ژرف‌بین و مضمون‌یاب را بسی بیشتر.

قهرمان بی‌شک یکی از چهره‌های ماندگار و برجسته‌ شعر و ادب فارسی، و غزل او یادآور شاعران بزرگ سبک هندی است.

اینجانب درگذشت این دوست دیرین و با صفا را به جامعه‌ ادبی کشور و به ادیبان و شاعران خراسانی و به ویژه به همسر گرامی و فرزندان ایشان تسلیت می‌گویم و آمرزش الهی را برای وی مسألت می‌کنم.

سیّدعلی خامنه‌ای

30 اردیبهشت 1392

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۶:۱۲
محمدرضا عسکری
دوستان، آمده ام باز، که این دفتر ممتاز، کنم باز و شوم قافیه پرداز و سخن را کنم آغاز به تسبیح خداوند تبارک و تعالی که غفور است و رحیم است،...........
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۶:۱۰
محمدرضا عسکری
توصیه های بهداشتی:بهداشت گوش و حلق و بینی

اقدامات پیشگیرانه و درمانی گوش و حلق و بینی:
1- استنشاق (مخصوصاً گل نرگس) 2- خودداری از درمان زکام 3- عطسه (با مصرف انفیه) 4- استشمام بوی اسفند و کندر 5- مصرف مداوم عطر گل محمدی و گلاب 6- بوییدن به 7- استماع موسیقی حلال

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۶:۰۷
محمدرضا عسکری
 حرف یار - امام خمینی                                                      

« به وب سایت جامع فرهنگی مذهبی حرف یار خوش آمدید »



دوستانی که لطف کرده اند و به وب سایت ما سر زده اند:

 

1. در این وب سایت هرگز مطالب سیاسی نخواهید دید.(برای مطالعه به روز ترین اخبار سیاسی اینجا را کلیک کنید.)

2. در صورت تمایل به دریافت جدیدترین اطلاعات در خبرنامه حرف یار(ستون سمت راست قالب)عضو شوید.

3. مطالبی را که دارای ادامه مطلب هستند،  کامل مطالعه کنید.

4. حتما در نظر سنجی شرکت کنید و همچنین برای مطالبی که می خوانید نظر بگذارید.

5. این سایت هرروز ساعت 10:00 صبح آپدیت می شود، لطفا برای دریافت اخبارجدید از ساعت10:00 به بعد مراجعه کنید.

6. کسانی که در نظرسنجی شرکت میکنند، برای مطالب هم نظر بگذارند.

7. برای اضافه کردن نظر لینک یه نامه به آقا بده  یا یک نامه را بزنید.

8. دوستانی که از مطالب این سایت در سایت خود استفاده می کنند، این عبارت را در پایین مطالب قرار بدهند:
منبع: حرف یار و کلمه حرف یار را به این سایت لینک کنند.


به امید لذت بردن شما از وب سایت
۳۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۶:۰۴
محمدرضا عسکری

دو تیم تروریستی که در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری در حال انتقال تعداد زیادی سلاح به کشور بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی شدند. 

 

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راه مبین روابط عمومی وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای از شناسایی و انهدام دو تیم تروریستی واردات سلاح در مرزهای غربی و شرقی کشور خبر داد.

متن اطلاعیه شماره یک وزارت اطلاعات در این خصوص که از سوی سایت رسمی این وزارتخانه منتشر شده، به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

به استحضار ملت شریف ایران می رساند که در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز آتی، دشمنان ملت به تشدید فعالیت‌های مخرّب و تمهید مقدمات برای فتنه‌انگیزی‌های گوناگون اقدام کرده‌اند.

از آنجا که این وزارتخانه از مدت‌ها پیش مقاصد دشمن را پیش بینی و تحرکات عوامل آنها را رصد و آمادگی های لازم برای مقابله را ایجاد کرده بود، لذا در مقطع اخیر موفق به شناسایی و خنثی سازی شماری از توطئه‌ها و سناریوهای دشمن شده که شرح هر یک از آنها را پس از رفع محذوریت‌های امنیتی، اطلاع رسانی خواهد کرد.

از جمله آخرین توطئه‌های کشف شده، مربوط به ورود تعداد فراوانی سلاح سبک به کشور است؛ ردگیری های اطلاعاتی و امنیتی به عمل آمده، منجر به شناسایی و ضربه به دو تیم تروریستی عامل ورود «سلاح سبک» از مرزهای غربی و شرقی کشور شده است.

این تیم‌ها در حال انتقال تعداد معتنابهی «کلت کمری» و «نارنجک جنگی» به مرکز کشور بودند که با اقدامات هوشمندانه، به موقع و فداکارانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان‌های کرمانشاه و سیستان و بلوچستان، کلیه سلاح‌ها کشف و تروریست‌ها بازداشت و تحویل مرجع قضایی شدند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۶:۰۴
محمدرضا عسکری
11   8pic.ir     آپلود رایگان عکس و فایل

نخست آنکه شب هفتم و هشتم محرم۱۳۹۱امامزاده علی اکبرچیذر بالاخره توسط نورالزهرا(س)منتشر شد .

دیگر آنکه حاج آقا امسال یک نخبه ی دیگر به عرصه ی مداحی معرفی نمودند به نام سید محمد مهدی موسوی زاده که لحن خوش اورا می توانید از همین پست بارگیری کنید.

                                         بارگیری فایل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۵:۱۲
محمدرضا عسکری
جلیلی: فارغ از نتیجه انتخابات، غنی‌سازی ایران با قدرت ادامه خواهد یافت

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در مصاحبه اختصاصی با شبکه یورونیوز گفت: نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران در ماه ژوئن هیچ تاثیری بر فعالیت‌های غنی سازی ایزوتوپ‌ها ندارد.

 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راه مبین به نقل از یورونیوز، سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی در زمان حضور خود در استانبول به منظور دیدار دوجانبه با کاترین اشتون با شبکه یورو نیوز مصاحبه کرده است.

وی درباره بحران سوریه و ارتباط ایران با دولت «بشار اسد» گفت: هزینه جنگ در سوریه را نه تنها مردم سوریه بلکه مردم اروپا هم خواهند پرداخت.

جلیلی گفت: اصرار بر رفتار اشتباه با تروریست‌ها باعث شده است که آنها از هزاران کیلومتر آنطرفتر در افغانستان تا نزدیکی مرزهای اروپا برسند. من فکر می‌کنم این چیزی است که مردم اروپا باید درباره آن نگران باشند.

مسئول تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران درباره مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 به شبکه یورونیوز گفت: تهران، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را با اطلاعات گسترده و همکاری‌های ممکن تامین کرده است. الان می‌توانم بگویم که همکاری ما با آژانس در سطحی بی سابقه است.

براساس این گزارش، این درحالیست که گفت‌وگوهای میان ایران و گروه 1+5 طی مذاکرات قبلی پیشرفت چندانی نداشته است و احتمالا طرفین منتظر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران هستند.

جلیلی که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ایران نیز است همچنین گفت: به عنوان یک کشور فعال در معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای (ان پی تی)، آژانس همواره بیشترین توجه را به فعالیت‌های هسته‌ای ایران داشته است.

وی تاکید کرد؛ فارغ از اینکه چه کسی در انتخابات ماه ژوئن(خرداد) برنده انتخابات ریاست جمهوری شود فعالیت‌های غنی سازی ایران بدون هیچ گونه ترسی از دشمنان ادامه خواهد یافت.

جلیلی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آنقدر قدرتمند هستند که توان و ظرفیت مقابله با هرگونه حمله از طرف دشمنان را خواهد داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۴:۵۶
محمدرضا عسکری

دو جاسوس سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه سحرگاه روز یک‌شنبه به دار مجازات آویخته شدند.

خبرگزاری فارس: اعدام دو جاسوس سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه
 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی راه مبین نخستین محکوم علیه که حکم صادره در مورد او به موقع اجرا در آمد محمد حیدری نام داشت که اطلاعاتی در زمینه مسایل مختلف امنیتی و اسرار کشور را تهیه و در ملاقات‌های مکرر خود با عوامل موساد در خارج از کشور، در اختیار آنان قرار داده بود و در این زمینه مبالغی نیز بعنوان دستمزد دریافت کرده بود.

محکوم علیه دیگر کورش احمدی نام دارد که ضمن ارتباط گیری با عوامل سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) اطلاعات کشور در زمینه های مختلف را جمع آوری و در اختیار آنان قرار داده بود. 

این گزارش می‌افزاید در پی تکمیل تحقیقات، پرونده اتهامی نامبردگان با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال و دادگاه پس از تشکیل جلسه با حضور نماینده دادستان و وکلای مدافع متهمان، اتهام آنان را در حد محارب تشخیص و نامبردگان را به اعدام محکوم کرد. احکام صادره از سوی دیوان عالی کشور نیز مورد تایید قرار گرفته بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۶:۴۹
محمدرضا عسکری
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۲۳
محمدرضا عسکری
تیراندازی اشرار مسلح در محور ارتباطی زاهدان - خاش منجر به شهادت دو نفر از نیروهای راهور استان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راه مبین  به نقل از مهر از زاهدان سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با تایید این خبر گفت: اشرار مسلح در جریان تیراندازی به سمت گشت پلیس راه در محور زاهدان –خاش دو تن از پرسنل راهور را به شهادت رساندند.

علی ایزدی در گفتگو با مهر اظهار داشت: بر اثر این حادثه سرپرست گشت ستوان یکم محمد حسین دانشمندی و راننده گشت گروهبان یکم احمد بالش آبادی بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی از توضیحات بیشتر در این زمینه خودداری کرد و گفت: جزئیات حادثه در طی چند روز اینده پس از دستگیری مجرمان از طریق منابع رسمی به اطلاع رسانه ها خواهد رسید.

به گفته شاهدان محلی مقارن با ساعت 17 عصر دیروز راکبان یک دستگاه موتور سیکلت گشت پلیس راه مستقر در 40 کیلومتری محور زاهدان-خاش

را مورد اصابت گلوله قرار داده و از محل متواری شدند.

علت این حادثه هنوز مشخص نیست ودر دست بررسی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۱۸
محمدرضا عسکری