حرف یار

اخبار شهرستان شهریار، مهدویت، شهدا، آموزشی، فراماسونری، طب سنتی و اسلامی، در مکتب ائمه و بزرگان

حرف یار

اخبار شهرستان شهریار، مهدویت، شهدا، آموزشی، فراماسونری، طب سنتی و اسلامی، در مکتب ائمه و بزرگان

۱۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۲ ثبت شده است


جدول زیر ضرب المثل های پارسی بر اساس حروف الفبا دسته بندی شده اند که شما عزیزان علاقمند به آشنایی هر چه بیشتر زبان پارسی می توانید با کلیک روی هر حرف ضرب المثل هایی که با همان حرف انتخابی شما شروع میشوند را مشاهده و مطالعه بفرمائید.
ح


۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۲ ، ۱۸:۱۲
محمدرضا عسکری

آخرین اخبار درباره سرطان از بیمارستان جانز هاپکینز

  ==========
   هر شخص دارای سلول های سرطانی در بدن خود است .

این سلول های سرطانی در آزمایشهای استاندارد خود را نشان نمی دهند تا آنکه به مقدار چند میلیارد سلول افزایش یابند. زمانی که پزشکان به اشخاص مبتلا به سرطان اعلام می کنند که دیگر در بدن آنها سلول سرطانی وجود ندارد ، این حالت فقط بدان معناست که آزمایشها دیگر قادر به ردیابی و پیدا کردن سلولهای سرطانی نیست زیرا آن سلول ها به مقدار قابل رد یابی شدن در بدن وجود ندارند.
   =============  

سلولهای سرطانی بین شش تا  ده مرتبه در دوره زندگی یک انسان پیدا می شوند.
 
 =============  
 
زمانی که سیستم ایمنی انسان قوی باشد سلولهای سرطانی از  بین می روند و از ایجاد تومور سرطانی جلوگیری می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۳۶
محمدرضا عسکری
به گزارش قدس آنلاین به نقل از جام جم این مشکلات برای هر فردی بسیار مخرب است اما بدترین زمانی که می تواند بدن شما را نابود کند دقیقا همان لحظه بیدار شدن از خواب است که برخی اشتباهات همیشه وجود دارد:
** دیر غذا خوردن: با بیدار شدن بدن شما باید به آن انرژی لازم برای یک روز را بدهید و اگر خیلی دیر این کار را انجام دهید تمام انرژی های روزانه را از دست داده اید.
بسیاری از مطالعات نشان می دهد نخوردن یا دیر خوردن صبحانه میزان متابولیسم بدن شما را کاهش می دهد و فعالیت های بدن کم می شود. در پی کم شدن فعالیت های داخلی بدن بیماری های مختلفی مانند سکته های قلبی ومغزی به سراغ شما خواهد آمد.
** پیچاندن ورزش: حرف های زیادی تا به حال در مورد ورزش گفته شده است و اشاره به آن برای بار 1000ام تکراری و خسته کننده است.
اما به نظر می رسد مطالعات در مورد ورزش هیچگاه پایان نمی پذیرد، به تازگی تحقیقات نشان داده است که ورزش نکردن هنگام بیدار شدن از خواب می تواند خطر ابتلا به بیماری را در شما 4 برابر کند. پزشکان توصیه می کنند حداقل برای 5 دقیقه چند حرکت کششی انجام دهید.
** حرکت به سمت فناوری: یکی از بزرگترین اشتباهاتی که ما این روزها انجام می دهیم استفاده بیش از اندازه از تکنولوژی و فناوری است. بسیاری هستند که تا چشمانشان باز می شود و قبل از آنکه از تخت خارج شوند به سمت تلفن همراهشان می روند و شروع به کار با آن می کنند.
مطالعات مختلف نشان داده است که این کار باعث می شود بدن شما نتواند به خوبی تجدید قوا کند و تا آخر شب مشکلات مختلف از جمله سردرد به سراغتان خواهد آمد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۱۴
محمدرضا عسکری

شماره112
 
شاید این روزها کمتر کسی باشد که کاربرد شماره‌هایی مانند ۱۱۰ ، ۱۱۵ ، ۱۲۵ و غیره را در شرایط اضطراری نداند ، اما با این وجود ممکن است بسیاری از مشترکان تلفن همراه آشنایی چندانی با شماره ( ۱۱۲ ) نداشته باشند . به گزارش ایتنا از ایسنا ، فرض کنید در شرایطی قرار گرفته‌اید که جان کسی در خطر است ، حادثه‌ای ناگوار رخ داده ، می‌خواهید به آتش‌نشانی اطلاع بدهید و یا به کمک فوری پلیس نیاز دارید ؛ قطعأ در اولین اقدام از تلفن‌همراه خود برای تماس با مراکز مربوطه نظیر پلیس ، آتش‌نشانی و اورژانس استفاده می‌کنید . اما به هر دلیلی ممکن است این اقدام به طور طبیعی میسر نشود . با بهره‌گیری از یک شماره می‌توانید حتی در زمان‌هایی که تلفن‌همراه شما از شبکه خارج شده باشد و هیچ نوع ارتباطی بین گوشی شما و شبکه تلفن‌همراه برقرار نباشد با مرکز فوریت‌های اضطراری تماس بگیرید . زمان‌هایی که گوشی شما قفل شده و پسورد آن را به یاد نمی‌آورید ، حتی هنگامی که سیم ‌ کارت شما سوخته باشد و یا اصلأ سیم ‌کارتی در اختیار نداشته باشید و گوشی شما بدون سیم‌ کارت روشن باشد . در این موارد و کلیه موارد نظیر آن با استفاده از این ترفند می‌توانید با مراکز فوریت‌های اضطراری تماس بگیرید . برای رسیدن به این هدف کافی است در هر یک از شرایط فوق‌ ذکر شده ، با شماره ۱۱۲ ( بدون پیش ‌شماره ) تماس بگیرید . این شماره که مدتی است در کشور ما نیز فعال شده ، یک شماره بین ‌المللی جهت استفاده از تلفن همراه در مواقع اضطراری است . پس از تماس با این شماره به اپراتور مربوطه وصل شده و می‌توانید وضعیت اضطراری خود را تشریح کرده و تقاضای کمک کنید . همان‌طور که گفته شد برای تماس با این شماره ، نیازی به سیم‌کارت و حتی شبکه همراه نیز ندارید . حتی اگر گوشی شما در حالت Lock هم باشد باز هم می ‌ توانید این شماره را بگیرید .
تنها به چند نکته مهم دقت کنید : اگر سیم‌ کارت ندارید و یا سیم‌کارت شما همراه اول است ، به هیچ عنوان بدون دلیل و جهت آزمایش این شماره ، با ۱۱۲ تماس نگیرید . چرا که بلافاصله به اپراتور مربوطه وصل شده و با او صحبت می‌کنید . در نتیجه جهت تست و آزمایش ، بی‌جهت به این شماره تماس نگیرید .
 
در سیم‌کارت ‌های ایرانسل در صورت تماس با ۱۱۲ ، به یک سامانه گویا وصل می ‌ شوید که از شما درخواست می‌کند مرکز مورد نیاز خود را وارد کنید تا به آن وصل شوید . همچنین دقت کنید در مواقع غیراضطراری که تماس به طور مستقیم با مراکزی نظیر ۱۱۰ ، ۱۲۵ و ۱۱۵ امکان پذیر است ، از ۱۱۲ استفاده نکنید .
 
لطفاً اطلاعرسانی نمائید ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۰۴
محمدرضا عسکری



تابوت احمد خیلی سبک بود!!


احمددر میان لات های محل، شهرت عجیبی داشت. معروف بود که دیوار هیچ باغ میوه ای نیست که او حتی برای یک بار هم که شده، از دیوارش بالا نرفته باشد. در اوایل سال 1357 بود. شبی داشتم با دو تا از نوجوان های مسجد میزهای قرآن را برای شروع جلسه می چیدم. او با دو نفر از دوستانش وارد مسجد شد. یکی از بچه ها که داشت میزها را می آورد، متوجه نشد و میز به پای دوست احمد گرفت. او ناله ای زد و گفت: آهای بچه! حواست کجاست؟



احمد هم بلند شد و چنان زد توی گوش دوست ما که برق از چشمانش پرید. صورتش سرخ شد، امّا از ترس چیزی نگفت. جلو رفتم و گفتم: فکر کردی خیلی مردی؟ دست روی کوچک تر از خودت دراز می کنی؟ از خدا بترس!



گفت: برو بچه! تو هم اگر به خاطر بابات نبود، همین جا ادبت می کردم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۰۱
محمدرضا عسکری

ازدواج مجریان همجنس باز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چندی پیش اخباری در خصوص گرایش عوامل و مسئولان شبکه من وتو به همجنس گرایی در وبلاگ شخصی یکی از عوامل شبکه من وتو به نام رها اعتمادی منتشر گردید.

که همین امر موجی از اعتراضات بینندگان شبکه را به همراه داشت. مسئولان شبکه من وتو به دلیل این اتفاق مدتی رها اعتمادی را که به دلیل مشکلات خود با عوامل شبکه دست به این افشا گری زده بود را از کار معلق کردند اما این پایان کار نبوده و این امر نتوانست موج اعتراضات بینندگان شبکه را خاموش کند.

پس از این اتفاق، رها اعتمادی جلوی دوربین آمده و اعلام کرد عقاید شخصی هر کسی به خودش ارتباط دارد و این موضوعی نیست که بخواهد اینقدر هیاهو به پا کند.

پس از صحبت های رها اعتمادی شائبه همجنس گرایی عوامل شبکه من وتو به واقعیت تبدیل شد و همین امر موجب ریزش قابل توجه مخاطبان شبکه گردید
این ماجرا تا حدودی کمرنگ شده بود تا اینکه چند روز پیش پیامی در صفحه فیس بوک شخصی “ا.خ” با این مضمون منتشر گردید:” درود بر شما دوستان عزیزم به راستی نمیدونم چگونه خوشحالیم رو بازگو کنم، بایدبه شما دوستان یه خبری رو بدم من و … تونستیم تولندن به صورت قانونی با هم ازدواج کنیم.تبریک رها اعتمادی به این زوج همجنسگرا هر گونه ابهام را از این ماجرا برداشت و شائبه این ازدواج را به واقعیت تبدیل کرد.

شایان ذکر است “ا.خ” در وبلاگ شخصی خود نیز این پیام را قرارداده است .

مخاطبان شبکه من وتو باید در نظر داشته باشند که وقت خود را برای چه شبکه ای و با چه هدفی می گذارند و آیا با شنیدن این اخبار باز هم حاضر به تماشای شبکه ای مبتذل و انگلیسی هستند؟

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۴۶
محمدرضا عسکری

رهبر معظم انقلاب در سخنان بسیار مهم خود در صحن امام خمینی(ره) حرم امام رضا(ع) تاکید کردند: سردمداران رژیم صهیونیستی بدانند اگر غلطی از آنها سر بزند ملت ایران تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی که دقایقی قبل در صحن امام خمینی(ره) حرم امام رضا(ع) در مشهد مقدس آغاز شده است هم اکنون به صورت زنده از شبکه خبر صداوسیمای جمهوری اسلامی در حال پخش است.

شدت استقبال و خیل جمعیت مشتاق در صحن امام خمینی(ه) باعث تاخیر در برگزاری این سخنرانی که قرار بود ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه برگزار شود شده است.

Agha[WwW.Kamyab.IR]

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۲ ، ۱۰:۱۷
محمدرضا عسکری
نام اصلی این فرد اورینب مشایخی است که دراین شبکه با ظاهری با حجاب بنابر دستور سازمانی این گروهک مشغول آوازه خوانی است .گفتنی است این برنامه توسط خواننده بدنام و بدکاره زمان طاغوت (فائقه آتشین معروف به گوگوش) مدیریت می شود و ظاهرا نامبرده با همکاری گروهک تروریستی منافقین قصد دارد امسال تمام قد در خدمت این گروهک تروریستی باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راه مبین ، شبکه من و تو1 در سری برنامه آکادمی موسیقی گوگوش سعی در ایجاد الگویی دقیقا همانند الگو های رفتاری سازمان منافقین را دارد. سازمانی که هیچگاه اخلاق و انسانی را رعایت نکرده است. البته در ابتدای راه این سازمان با دنبال کردن مبانی اسلامی خودرا به عنوان یک تشکیلات دین محور معرفی کرد و از این طریق با جذب جوانان متدین مبارزات خود را با رژیم شاهنشاهی آغاز کرد.
 
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۲ ، ۰۹:۱۳
محمدرضا عسکری
رساله اجوبة الاستفتائات مقام معظم رهبری

برای دانلود روی تصویر زیر کلیک کنید.

توجه: این برنامه با فرمت EXE. می باشد.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۲ ، ۰۸:۵۴
محمدرضا عسکری
با عرض سلام و تبریک سال نو خدمت تمامی هم وطنان ارجمند.

باز هم مانند هر سال مردم شریف و ولایتمدار شهریار لحظه تحویل سال را در کنار آرامگاه شهدا سپری کردند و یاد و خاطره آنها را تجدید بخشیدند. امیدواریم خداوند متعال، پاداش آنهارا در این دنیا و در آخرت عطا فرماید.





این هم تصویری از سفره ی هفت سین شهریار در امامزاده اسماعیل

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۴۰
محمدرضا عسکری