حرف یار

اخبار شهرستان شهریار، مهدویت، شهدا، آموزشی، فراماسونری، طب سنتی و اسلامی، در مکتب ائمه و بزرگان

حرف یار

اخبار شهرستان شهریار، مهدویت، شهدا، آموزشی، فراماسونری، طب سنتی و اسلامی، در مکتب ائمه و بزرگان

انقلاب فاطمی لازمه ی انقلاب مهدوی قسمت اول

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۳۶ ق.ظ
پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) را ابتر خواندند ، خداوند به او کوثر داد و روح کوثر تا ابد در کابد جهان  جاری است و عشقش در جان همه عاشقان باقی .
این اشتباه است که فکر کنیم انقلاب فاطمی از بعد از رحلت رسول اکرم شروع شد ، فاطمه (س) وقتی زخم های پدر را که از جهل مردم بر جسم و جانش وارد شده بود ، درمان می کرد ، آرامشی طوفانی در دل پدر می آفرید. فاطمه (س) تنها حامی پدر نبود ، حامی ابلاغ کننده کامل ترین دین خدا بود . او با حمایت از پدر اسلام را حمایت می کرد و با درمان زخم های پدر ، مرحم بر زخم های وارده بر پیکره ی دین خدا می گذاشت.
اگر می خواهیم امتی فاطمی باشیم باید زخم های وارده بر پیکر امت اسلامی را التیام بخشیم و حامی کامل ترین دین خدا باشیم تا دل پیامبر و امام زمان خود را شاد کنیم ……
این جز زمینه سازی برای انقلاب مهدوی است؟
*****************************
فاطمه (س) انقلابش را از خانه خود شروع و آن را به همه زمان ها و مکان ها صادر کرد . امام حسن(ع) ، امام حسین (ع) و حضرت زینب در آغوش فاطمه (س) پرورش یافتند ،
امامت از نسل فاطمه (س) بود ، سیادت از نسل فاطمه (س) است ، منجی عالم بشریت از نسل فاطمه (س) است.
۱۲ معصوم برای مظلومیت فاطمه (س) گریستند ، ۱۲ معصوم با یاد فاطمه (س) دلشان آرام گرفت ، ۱۲ معصوم انقلاب فاطمه (س) را ادامه دادند و می دهند . انقلاب فاطمه (س) هر چند به ظاهر مانند عمرش کوتاه بود اما مانند روحش عمقی به اندازه بی نهایت داشت. صبر ، استقامت ، روشنگری ، صراحت ، محبت ، عدالت ،….. همه و همه را می توان در انقلاب فاطمی یافت.
انقلاب فاطمی خلاصه انقلاب حسینی و خلاصه انقلاب مهدوی است.
امت فاطمی برای پیدا کردن لیاقت حضور در انقلاب مهدوی راهی جز رمز گشایی و عمل به انقلاب فاطمی ندارند.
****************************
فاطمه (س) نترسید بگویند دختر رسول خدا برای به  حکومت رسیدن همسرش تلاش میکند، آبرویش را در برابر مردم را خرج کرد تا آبروش را در برابر خدایش بخرد.
فاطمه (س) برای دفاع از ولایت سنگ تمام گذاشت.
فرزندش را داد ، محسن را ، جانش را ، اما نگذاشت تا زنده است ولی زمانش بی یاور بماند . حتی با مخفی نگهداشتن مزار پاکش از چشم نا محرمان اعلام کرد تا ظلم هست مبارزه ادامه دارد و تا  انقلاب فرزندش ، مهدی(عج)، بر پا کننده حکومت عدل و صلح جهانی و از بین رفتن ظلم و ظالم این مبارزه ادامه دارد و این راز جز در صبح پیروزی فاش نخواهد شد……………….
یادمان  باشد امت فاطمی ، امتی نیست که بنشید تا شاید کسی بیاید و آنها را از این وضع نکبت بار که در آن دست و پا می زنند ، نجات دهد . امت فاطمی ، امتی است که در دفاع از ولایت قیام می کند ، روشنگری می کند ، از جان و مال و آبرویش می گذرد تا لایق حضور در انقلاب مهدوی گردد.
****************************
فاطمه(س) بعد از پدرش نه فقط در فراق پدر بلکه بر مظلومیت علی (ع)، قرآن ناطق ، می گریست . گریه فاطمه (س) فقط از داغ فراق پدر نبود ، گریه او سلاح روشنگری اش بود. برای همین اینقدر از گریه فاطمه می ترسیدند ، چون می دیدند انقلاب فاطمی چه طوفانی در دل ها به پا می کنند و از این اینکه این طوفان سقف دنیایشان را بر سرشان خراب کند می ترسیدند!!
اما فاطمه (س) فقط گریه نکرد ، به حمایت از ولایت تمام قامت ایستاد ، در تک تک خانه های مدینه را زد ، نسبتش با رسول خدا را ، سفارش های رسول خدا در مورد علی(ع) ، رشادت های علی(ع) ، لیاقت های علی(ع) و از همه مهم تر عهد آنها در غدیر با علی(ع) را به خاطرشان آورد. اما آنها خود را به خواب زده بودند!! و نمی خواستند از خواب بیدار شوند . با رای اکثریت حق علی(ع) که فرمان الهی بود نادیده گرفتند .
اما فاطمه (س) باز آرام ننشست.  به مسجد رفت و خطابه ای خواند ، برای همه تاریخ ………..
از توحید گفت و از آفرینش ، از پاداش و کیفر گفت و از هدف داری جهان ، از پدرش گفت و از هشدار به کسانی که با پدرش عهد بستند و عهد خود را شکستند ، از علی(ع) گفت و از خودش و همه اینها برای دفاع از ولایت بود و بس . درآخر عاقبت کارشان را به آنها گوشزد کرد و انتخاب را به عهده خودشان گذاشت…….
و چه انتخاب بدی کردند و چه معامله پر ضرری …………
فاطمه(س) هنوز نگران ولایت است ، خطبه اش شامل امروز ما هم می شود ، اگر امروز ما هم ولایت را رها کرده و دنیایمان را بچسبیم ، عاقبتی را که فاطمه (س) در خطبه اش گفت در انتظار ماست ……..
امت فاطمی امروز باید خطبه حضرت زهرا (س) را چراغ راهش قرار بدهد تا حامی ولایت باقی بماند…
برای تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت
مهدی فاطمه(عج)
صلوات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی