حرف یار

اخبار شهرستان شهریار، مهدویت، شهدا، آموزشی، فراماسونری، طب سنتی و اسلامی، در مکتب ائمه و بزرگان

حرف یار

اخبار شهرستان شهریار، مهدویت، شهدا، آموزشی، فراماسونری، طب سنتی و اسلامی، در مکتب ائمه و بزرگان

انقلاب فاطمی لازمه ی انقلاب مهدوی قسمت دوم .

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۱۰ ق.ظ
فاطمه (س) معلم و استاد زنان مدینه بود . زنان مدینه از فاطمه (س) آموختند اسلام چیست. از فاطمه (س) آموختند عشق ، ایثار ، صبر و استقامت چیست . از فاطمه (س) آموختند چطور می توان پاره تن خود را لباس رزم پوشاند و به جبهه نبرد حق علیه باطل فرستاد . از فاطمه (س) آموختند چطور به استقبال شهدایشان بروند و جز شکر در برابر سختی ها و مصیبت ها بر زبان نیاورند. از فاطمه (س) آموختند همسری را ، مادری را ، زندگی را………….

اما همه شاگردان خوبی نبودند و درامتحان الهی که از درس فاطمه (س)از آنها گرفته شده بود ، سر بلند بیرون نیامدند.

ولی فاطمه (س) استادی نبود که در زمان و مکان محدود شود ، درس فاطمه (س) تا ابد باقی است و برای هر عاشق نکته ها دارد بس عمیق………………..

امت فاطمی باید در کلاس درس فاطمه (س) شاگردی کند ، با نکات ناب او عشق بازی کند ……………….

مگر انقلاب مهدوی چیزی جز آینه تمام نمای درس فاطمه (س) است؟

******************************

زمان ازدواج حضرت زهرا (س) که رسید رسول اکرم (ص) اختیار انتخاب را به دخترش وا گذار کرد تا از زبان فاطمه به دنیا بفهماند منافق و مدعی دروغین اسلام و مسلمانی کیست ؟! فاطمه (س) باید دست رد به سینه این منافقان و مدعیان ظاهر ساز می زد. فاطمه (س) در برابر تمام خواستگاران به ظاهر اسم و رسم دار ، انصار و مهاجرینی که همگی ادعا می کردند از خواص! و بهترین یاران پیامبر ! هستند ، علی (ع) را انتخاب کرد. این فقط انتخاب همسر نبود، بخشی از روشنگری انقلاب فاطمی بود. وقتی فاطمه (س) به این خواص جواب رد می داد پایه های مشروعیت اینها در جامعه می لرزید که چه عیبی در آنها است که دختر رسول خدا دست رد به سینه آنها زده ؟! آنها فقط از علی(ع) کینه نداشتند ، از روشنگری های فاطمه (س) نیز به تنگ آمده بودند که آنگونه تمام قد در برابر این دو بزرگوار ایستادند.
امت فاطمی نیز باید به تبعیت از مادر خود ، خواص بی خاصیت و ظاهر ساز را بشناسند و دست رد به سینه آنها بزنند و نگذارند که مشروعیتی پیدا کنند ، چه برسد به اینکه حکومت را نیز بدست گیرند!
این است زمینه سازی ظهور بر پا کننده حکومت اسلام ناب محمدی.

برای تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت
مهدی فاطمه(عج)
صلوات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی